Integruota vokiečių kalbos – biologijos/ chemijos pamoka ,,Gyvenamosios aplinkos vandens kokybės nustatymas‘‘

Gimnazijoje mokiniai gali dalyvauti neformaliojo ugdymo užsiėmimuose, iš kurių vienas – gamtos mokslų ir vokiečių kalbos ,,Gyvenamosios aplinkos tyrimas‘‘. Integruoti vokiečių kalbą ir gamtą paskatino Geothes instituto finansuojama programa. Mūsų gimnazija gavo Ecolabbox lagaminėlį, kurį dažnai naudojame užsiėmimų metu. Užsiėmimų metu mokiniai ne tik atlieka įvairius tyrimus gamtoje, bet ir mokosi užsienio – vokiečių kalbos. Užsiėmimus lanko 7-8 klasių besimokantys vokiečių kalbą ir visai nemokantys šios kalbos mokiniai. Tai gera proga patobulinti vokiečių kalbos įgūdžius, susipažinti su nauja kalba bei dar geriau pažinti savo gyvenamąją aplinką.
Lapkričio 11 dieną, per 7 pamoką, vokiečių kalbos kabinete mokytojos Irina Uždavinienė ir Agnė Avižienienė vedė integruotą vokiečių kalbos ir biologijos/chemijos pamoką ,,Gyvenamosios aplinkos vandens kokybės nustatymas‘‘. Pamokoje mokiniai tyrė šaltinio, upės, tvenkinio vandenį ir įvertino vandens kokybę pagal nitratų, nitritų, amonio, fosfatų kiekį bei susipažino su cheminių medžiagų reikšme ekosistemoms bei žmogaus sveikatai. Mokiniai mokėsi vokiškų vandens telkinių, gyvūnų pavadinimų žaisdami, dėliodami dėliones. Pamoka nei mokiniams, nei ją stebėjusiems pedagogams neprailgo, buvo įdomi, turininga ir naudinga. Mokinių atlikti tyrimai parodė, kad mūsų geriamajame vandenyje mineralinės medžiagos neviršija normų – vanduo yra tinkamas vartoti.

 
Projektai ir konkursai