KELIONĖ Į MILANĄ

2024-02-05/07 9b klasės mokiniai kartu su savo auklėtoja Jolanta Chludokiene ir biologijos mokytoja Agne Avižieniene keliavo į Italiją, Milaną, kur praleido laiką susipažindami su kitos šalies kultūra, menu bei mokslu. Tai buvo netradicinės pamokos už mokyklos ribų, palikusios neišdildomus įspūdžius ne tik visų mintyse, bet ir širdyse.

Mūsų mintys apie šią kelionę pasako labai daug:

Šioje kelionėje matėme daug įspūdingų ir meniškų pastatų, bet įsiminė ir jaukusis mūsų viešbutis. Jame vakarais aptardavome džiaugsmingus dienos įspūdžius, žaidėme stalo žaidimus, šnekėjome su draugais. SAULĖ

Kelionėje į Milaną buvo daug įsimintinų akimirkų, tačiau pati įsimintiniausia man buvo ta, kai stovėjome prie dangoraižio,  vėjas kedeno plaukus, aplinkui skambėjo juokas, o aš pakėlusi galvą žiūrėjau į aukštut aukštutėlį pastatą, esantį  Milano centre, tuo metu galvoje ,,verdantis’’ pasaulis nurimo ir mačiau tik dangoraižį, saulėlydį ir aukštai ant dangoraižio esančius žmogeliukus. Laikas tarsi sustojo ir norėjau likti šiame momente. AMELIJA

Mes stovėjome prie gražiausios arkos, kurią esu mačiusi, buvo taip ramu ir grojo muzika, kuri atpalaidavo ne tik tavo kūną, bet ir sielą. Žiūri į tą arką ir taip ramu pasidaro širdyje, ji atrodo didingai ir gražiai, o už jos matosi kelias, apsodintas medžiais. KAMILA

Kelionė į Milaną buvo nepamirštama kelionė, ji turės atskirą vietą mano sirdy, aišku mes pamatėm daug gražių įžymių pastatų, aplankėm skanias kavines kur teko paragauti daug įvairiu dalyku, bet kas man atrodo yra svarbiausia, tai, kad ši kelionė suvienijo mus ir mūsų ryšys tarpusavį tapo dar artimesnis ir šiltesnis. JUTA

Dar iki dabar atsimenu kai važiuojame metro, išgirstu „doors open on the right” ir žinau kad tuoj pamatysiu gražiausius savo gyvenime matytus vaizdus ir patirsiu nepamirštamų nuotykių su draugais kurie amžinai liks mano širdyje. AGNĖ

Kelionė į Milaną su draugais yra mano geriausia ir linksmiausia išvyka su daug nepamirštamų prisiminimų ir veiklų. Dar prisimenu ta nekantrų laukimą iki skrydžio į Italiją ir tada tą pirmą naktį viešbuty. Taiiip gera buvo. Milano Duomo katedra buvo pats įspūdingiausias vaizdas kurį man teko pamatyti, ypač vakare kai buvo tamsu su bažnyčia apšviesta. Grožis. Taip pat ir skanūs ledai “gelato”. Būtinai grįšiu į Italiją dar kartą, buvo per daug liūdna atėjus laikui iš ten išvykti atgal į Lietuvą. EGLĖ

Labai patiko kelionė į Milaną, nes per dvi dienas mes nuėjome labai daug, pamatėme tikrai gražių vaizdų ir objektų, valgėme skanų maistą, o svarbiausia, kad visur mes buvome kartu ir gerai leidome laiką! SMILTĖ

Ši kelionė buvo labai smagi, su labai daug juokingų akimirkų ir ypač skaniu maistu. Mes pamatėme labai daug įspūdingų pastatų, ištyrinėjome visą centrą. Įdomiausias kelionės momentas buvo kai mes diskutavome apie Leonardo da Vinčio paveikslą „Paskutinė vakarienė“. Tikrai nepamirštamą kelionė! KAROLIS

Ši išvyka į Milaną mane labai nustebino, nesitikėjau pamatyti tokių nuostabių vaizdų ir nemaniau, kad per dieną sugebėsim aplankyti tiek daug įžymių vietų, kelionėje nebuvo nei vienos nuobodžios akimirkos, net ir kai skridom lėktuvu. Ši kelionė į Milaną yra pilna prisiminimų knygoje, kurios puslapius visada atversiu su šypsena. RUSNĖ

Kelionė į Milaną su klase buvo nepamirštama ir labai gera patirtis. Buvo smagu būti su draugais ir jausti, kad kelionė mus suvienijo. Tikiuosi, tai ne paskutinė kelionė kartu. Buvo daug juokingų momentų, net nuo pat oro uosto. Pica buvo tiesiog dieviškai skani, su savo sultingu mocarellos sūriu, šviežių pomidorų padažu ir kvepiančiais ingredientais, kurie tiesiog sulydo burnoje. Ačiū už nuostabų laiką! MIA

Ši kelionė man buvo pati nepamirštamiausia! Man labai patiko pasivaikščioti senosiomis Milano gatvėmis. Man labai patiko senas ir naujas miestas, buvo kietas ir kupinas emocijų. Šios kelionės dėka keliavau į užsienį ir pirmą kartą skridau lėktuvu. Kai keliauju su draugais, turiu kažką nuostabaus, kai turiu puikią kelionę. Labai ačiū už jūsų laiką! ANASTASIJA

Kelionė į Milaną man buvo kažkas naujo, ir tai buvo pirmas kartas, kai skridau lėktuvu.  Buvo labai šaunu su klase išvykti į kitą šalį.  Per šias dvi dienas aplankėme daug vietų, buvo smagu ir įdomu.  Labai ačiū už šią kelionę! KIRA

Aš labai didžiuojuosi savo klase! Kaip gera matyti savo vaikus tokius vieningus, vienas kitą palaikančius ir saugančius. Vaikų noras viską pamatyti, susipažinti ir dar daugiau sužinoti buvo daug stipresnis už patirtą nuovargį, skausmą kojose bei nueitus kilometrus. Milanas – įveiktas! Esate šaunuoliai! Keliaukime aplink pasaulį kartu! Klasės auklėtoja JOLANTA